38… ja uusi paljastus ja muistaminen

19.4.2017

Jo! Minulla oli syntymäpäivä viime viikolla. Ja 38 ei ole minun ikäni, valitettavasti. Minä täytin muutaman enemmän.

38 on salaisen leivontaystävän kierroksen numero ja nyt on 38. kierros juuri päättynyt. Salainen leivontaystäväni on paljastettu: se oli Minttu, Mintun makuun-blogista.


Paketista löytyi taas kerran  ihania leivontatarvikkeita, -ohjeita ja uusi Maku-lehti, josta olen muutaman reseptin jo merkannut ”to do”- listalle. Leipominen varmasti menee seuraavalle viikolle, sillä jääkaapissa on vielä jäljellä herkkuja meidän Harry Potter-juhlista.



Parhaan syntymäpäivälahjani ikinä sain 10 vuotta sitten, kun minun Ajla syntyi minun synttärilahjaksi, pari tuntia keskiyön jälkeen, mutta juuri tarpeeksi, että päivämäärä oli ehtinyt muuttua neljänneksitoista. ( Minun syntymäpäiväkseni osui silloin perjantai 13.). Sen jälkeen minulla ei enää ole ollut synttäreitä ollenkaan, vaan sen sijaan valmisteluja Ajlan juhliin. Paras puoli on se, etten voi tulla vanhaksi, jos kerran syntymäpäiviä ei ole, eikö niin?

Mutta on kuitenkin rakkaita ihmisiä, ketkä muistavat minun syntymäpäiväni ja minun vanhenemiseni säännöllisesti. Kotona aina ilmestyy kukkakimppu jostain salaa…


Ja salaisen leivontaystävän ringin väki muisti myös. Ihanalle pitsimatolle ja mustalle pitsiaineelle löytyi heti käyttöä synttärijuhlissa.


Suklaata unohtamatta.



Kiitos tuhannesti ringin emoille.

Jatketaan 39-kierrokseen. Oletko itse jo mukana?


4 kommenttia

©Sokerivaltakunta. Sisällön tarjoaa Blogger.